Gabinet de Comunicació
El servei de Comunicació de l’Ajuntament és el responsable d’establir els criteris de comunicació de la institució amb la ciutadania i de facilitar la informació relativa a l’activitat de l’Ajuntament a tots els agents interessats de manera que es promogui el coneixement i la transparència de l’acció municipal com a eixos del debat i la participació activa.
Above Content Body
Content Core
CARTA DE SERVEIS
Què fem?
Treballem perquè l’Ajuntament es comuniqui d’una manera coherent, entenedora i facilitadora des dels diferents serveis i àmbits.
Què oferim?
- Establim i desenvolupem una estratègia de comunicació de l’Ajuntament.
- Establim les bases de comunicació externes d’acord amb la missió de l’Ajuntament de Premià de Dalt.
- Mesurem els efectes generals de les accions comunicatives i establim, si cal, rectificacions o millores d’acord amb el retorn analitzat.
- Coordinem, dissenyem i gestionem les campanyes i accions de comunicació institucional.
- Atenem les peticions informatives dels diferents mitjans de comunicació externs.
- Establim les bases i coordinem la implantació i la gestió de la comunicació corporativa ( símbols, logotips, marques).
- Editem i coordinem les publicacions, elements promocionals dels diferents serveis de l’Ajuntament.
- Coordinem i gestionem els diferents canals de comunicació municipal: butlletí municipal La Pinassa, Premià de Dalt Ràdio i Premià de Dalt Media.
- Gestionem i coordinem la comunicació via xarxes socials: Facebook, twitter i instagram.
- Gestionem el canal WhatsApp municipal.
- Planifiquem estratègies de comunicació en situacions de crisi.
- Coordinem i gestionem les atencions als mitjans de comunicació (notes de premsa, conferències de premsa, dossiers de premsa, gestió d’entrevistes i continguts, etc.).
- Coordinem els continguts informatius i la imatge del web municipal
A qui ens adrecem?
A la ciutadania i a tots els agents implicats en l’estratègia comunicativa.
COMPROMISOS
- Publicar mensualment el butlletí municipal ‘La Pinassa’ i coordinar la seva distribució física i virtual.
-
Activar i gestionar canal WhatsApp municipal amb respostes en menys de 24 h (laborables).
- Treballar per respondre en un termini màxim de 48 hores les peticions que ens arriben via xarxes socials: Facebook, X, Instagram i WhatsApp.
- Actualitzar diàriament els continguts informatius del web municipal www.premiadedalt.cat
- Informar de manera veraç, plural i transparent sobre l’acció de la institució.
- Garantir la difusió als públics objectiu de les diferents campanyes dels serveis municipals, optimitzant els recursos materials i humans.
- Garantir que l’agenda municipal del web institucional tingui els continguts necessaris per afavorir la participació i l’acció de les entitats locals.
- Promoure la difusió dels actes i activitats de les entitats del municipi amb els canals més adequats per tal de promoure l’associacionisme.
- Respondre les peticions d’informació dels mitjans de comunicació en menys de 24 hores.
- Facilitar els símbols i logotips de la institució així com les directrius d’aplicació en els terminis necessaris perquè la imatge de l’Ajuntament es mostri de manera coherent i compacta.
2023 OBJECTIUS I GRAU DE COMPLIMENT
Objectius
Estadístiques xarxes socials municipals
AVALUACIONS ANYS ANTERIORS
2022
2021
Consulteu l'avaluació del 2021.
2020