OAC
Above Content Body
Content Core
Descripció del servei que es presta
L'Oficina d'Atenció al Ciutadà (OAC) proporciona informació relacionada amb tràmits, ja siguin municipals o d'altres administracions, així com sobre serveis i equipaments propis i esdeveniments de l'agenda municipal. Alhora, és també un punt d'accés a la gestió de tràmits municipals.
A qui s'adreça?
A la ciutadania de Premià de Dalt o qualsevol persona que ho necessiti.
Canals per accedir al servei
- Presencialment (amb cita prèvia): Oficina d'Atenció al Ciutadà. Plaça de la Fàbrica, 1. Premià de Dalt.
- Telefònic: 936 931 515
- Virtuals: WEB
- Correu electrònic
Denominació de la unitat prestadora del servei i persones responsables
- Servei d'Atenció al Ciutadà
- Esther Àvila i Abad
COMPROMISOS DE QUALITAT
Drets concrets de les persones usuàries en relació al servei:
- Les persones que s'adrecin presencialment a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà per a formular una consulta o efectuar un tràmit, seran ateses d'acord amb la disponibilitat dels gestors. En el context acual de poandèmia, des del juny de l'any 2020 totes les tramitacions i sol·licituds d'informació es fan amb cita prèvia i seguint les mesures sanitàries establertes per la Generalitat de Catalunya.
- L'atenció telefònica atendrà el 100 % de les trucades que entrin per l'extensió número 1 amb un màxim d'espera de 40 segons.
- Les comunicacions adreçades a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà a través de la bústia ciutadana tindran una resposta en un termini màxim d'un dia hàbil laborable.
- Les persones que s'adrecin a l'Oficina d´Atenció al Ciutadà rebran un tracte amable per part del personal d'atenció ciutadana.
- L'atenció es farà en català en primera instància, o en castellà si aquest és el desig exprés de la persona usuària, i es proporcionarà emprant un llenguatge entenedor i proper a la ciutadania.
- La ciutadania podrà dirigir-se a la persona responsable de l'Oficina d'Atenció al Ciutadà sempre que així se sol·liciti.
Formes de presentació de queixes i suggeriments
- Instància al registre municipal.
- Correu electrònic (només tràmits simples com consulta de documentació a presentar per fer un tràmit, consulta horaris escoles, festius oficials...)
- Trucada telefònica al 936 931 515
- Apartat de "tràmits" al web municipal (amb certificat digital)
Indicadors per a l'avaluació de la qualitat i la satisfacció
- Temps d'espera per a l'atenció a les taules (gestor de torns).
- Temps d'espera al telèfon.
- Percentatge de respostes de l'enquesta de satisfacció de l'Oficina d'Atenció Ciutadana que valoren que el temps d'espera abans de ser atès ha estat adequat.
- Nombre de queixes ciutadanes que estan justificades en relació al temps d'espera.
- Nombre de dies de resposta a les comunicacions formulades per correu electrònic.
- Data d'actualització de la informació (en reunions de coordinació internes dels diferents serveis).
- Nombre de queixes ciutadanes que estan justificades en relació a una informació incorrecta.
- Percentatge de respostes de l'enquesta de satisfacció de l'Oficina d'Atenció Ciutadana (Taula d'atenció) que valoren que els coneixements del personal municipal que l'ha atès. Sí són adequats a les seves consultes.
- Nombre de queixes ciutadanes que estan justificades en relació a la manca d'accessibilitat a la informació per algun dels canals establerts (presencial, telefònica, web).
- Nombre de queixes ciutadanes que estan justificades per no ser atès en la llengua desitjada (català / castellà)
2022 Objectius i grau de compliment
Avaluacions anteriors
HORARIS D'ATENCIÓ AL PÚBLIC
Presencialment (imprescindible cita prèvia).
Oficina d'Atenció al Ciutadà
Plaça de la Fàbrica, 1. Premià de Dalt.
De dilluns a divendres de 8 a 14 hores.
Telefònicament
Tel. 936 931 515 (centraleta per a informació general i derivació de trucades a altres serveis).
De dilluns a divendres de 8 a 14 hores.
Altres dades d'interès sobre els serveis prestats, com pot ser referència a la normativa aplicable