Personal eventual
Above Content Body
Content Core
El Ple de l'Ajuntament, en sessió extraordinària celebrada en data 5 de juliol de 2023, va determinar el nombre, característiques i retribucions del personal eventual directiu, nomenat a proposta de l’Alcaldia, i subjecte a les causes d’incapacitat i incompatibilitat establertes per als membres de la Corporació. El nombre de llocs de treball reservats a personal Eventual són dos.
Assessora àrea de Serveis a les persones: Josi Duran Cutillas
Dependència: Alcalde
Currículum:
- Regidora de Cultura/entitats i Ensenyament del 27/09/2017 fins a final legislatura (2019).
- Regidora de Cultura, Educació i infància i Igualtat del 2019 al 2023.
- Vinculada a l'associacionisme en l'àmbit dels centres escolars de Premià de Dalt i al Club Bàsquet Premià de Dalt
Retribució:
25.000,00€ (1.785,71 € bruts mensuals, en 14 mensualitats).
Jornada:
Plena dedicació.
Atribucions i Funcions bàsiques:
- Funcions d’assessorament especial a l’Alcalde.
- Recollir i atendre les incidències relatives a l’àrea de Serveis a les Persones i proposar millores que es considerin dependents d’Alcaldia.
- Assessorar i proposar millores en matèria de l’àrea de Serveis a les Persones.
- Aconsellar en qüestions referents a les relacions amb la ciutadania i les institucions.
- Assistència protocol·lària en aquells actes en què es consideri necessari, en col·laboració amb Alcaldia.
- I, en general, totes aquelles funcions de caràcter similar que li siguin atribuïdes per l’Alcalde-President i que no siguin de caràcter permanent.
Objectius:
- Dirigir, planificar i coordinar els recursos disponibles per a l’assoliment dels objectius fixats per l’Alcaldia en l’àmbit de les funcions relatives a les incidències quant a Serveis a les persones.
Àmbits de competència:
- Serveis a les persones
DOCUMENTACIÓ:
Assessor en matèria de seguretat: Víctor Fernández Torres
Dependència: Alcalde
Currículum:
- Coordinador dels serenos/agents cívics legislatura 2019-2023
- Voluntari de l'ADF Premià de Dalt
Retribució:
25.000,00€ (1.785,71 € bruts mensuals, en 14 mensualitats).
Jornada:
Plena dedicació.
Atribucions i Funcions bàsiques:
- Funcions d’assessorament especial a l’Alcalde.
- Recollir i atendre les incidències en l’àmbit del Manteniment i Seguretat Pública i proposar millores que es considerin dependents d’Alcaldia.
- Assessorar, aconsellar i proposar millores a l’Alcaldia per a la coordinació, gestió i control en l’àmbit del Manteniment i Seguretat Pública.
- Aconsellar en qüestions referents a les relacions amb la ciutadania i les institucions.
- Assistència protocol·lària en aquells actes en què es consideri necessari, en col·laboració amb Alcaldia.
- I, en general, totes aquelles funcions de caràcter similar que li siguin atribuïdes per l’Alcalde-President i que no siguin de caràcter permanent.
Objectius:
- Dirigir, planificar i coordinar els recursos disponibles per a la consecució dels objectius fixats per l’Alcaldia en l’àmbit de les funcions relatives a manteniment i seguretat publica.
Àmbits de competència:
- Manteniment i seguretat pública.
DOCUMENTACIÓ: