Informació i accés a la seu
Above Content Body
Content Core
Per la utilització de la seu s'acceptaran signatures electròniques generades amb qualsevol certificat classificat per l'Agència Catalana de Certificació amb un nivell 3 o superior. Es determina al catàleg de tràmits el tipus de signatura electrònica i certificació requerits per cada servei.
Per tal de poder accedir i/o tramitar:
- Cal tenir instal·lades les claus públiques de l'Agència Catalana de Certificació (CATCert) per tal de poder entrar al web de forma segura. Si disposeu de l'idCat, ja les tindreu instal·lades. Si no és així, descarregueu-les i instal·leu-les ara seguint aquest enllaç.
- Per poder identificar-se, cal tenir un dels següents certificats electrònics:
- l'IdCat (emès per CatCert)
- l'IdCat Mòbil, mecanisme d’identificació i signatura electrònica basat en l'enviament d’una contrasenya d'un sol ús al mòbil. Es pot utilitzar per a identificar-se en la majoria de tràmits amb les administracions catalanes i des de qualsevol dispositiu (no cal instal·lar res)
- el DNI-e (DNI electrònic)
- el certificat d'identitat de persona física o el certificat de persona jurídica en l'àmbit tributari, ambdós emesos per la Ceres Fábrica Nacional de Moneda y Timbre - Real Casa de la Moneda (FNMT - RCM)