Fires

Navigation Bar

Fires

Above Content Body

Content Core

Fira de la Cisa

L'1 de Maig a Premià de Dalt és sinònim d'una de les seves festes més populars i arrelades a la població, l'Aplec de la Cisa. I en el marc d'aquest esdeveniment, els carrers del voltant del Santuari són l'aparador de la fira tradicional i d'artesania.

 

 Fira de Nadal

La Fira està plena d’activitats pels infants i famílies.  Hi ha paradetes de productes per fer les compres i els encàrrecs de Nadal. La fira també compta amb el Tió, el Pare Noel, tallers infantils, xocolatada, sorteig de productes i un munt de sorpreses!.

 

Tast Gastronòmic

A la tardor i a l’estiu s’organitza un tast amb productes dels restauradors locals, maridat amb música  i  bon ambient.

 

Enotast

L’Enotast és una activitat de sensibilització i promoció de la cultura vitivinícola del territori de la DO Alella. Consisteix a fer un tast de vins de la DO Alella maridat amb productes gastronòmics de temporada i proximitat d’un restaurant local. El tast està conduït per un professional encarregat de donar a conèixer el producte i el lligam amb el territori, de manera amena i propera.

 

Maridatge l’Art del Vi

Amb l´objectiu de vincular l´enoturisme del nostre territori amb l’art,  s’organitza l’ esdeveniment del Maridatge de l´Art de Vi, emmarcat dins del VI+. És una proposta on els cellers de la DO Alella ofereixen un tast dels seus vins i es fa una mostra artística.

Below Content Viewlet

Document Actions