Consum
Above Content Body
Content Core
L'any 2007 es va crear l'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC). Un servei gratuït d'informació, ajuda i orientació que realitza l'Ajuntament, destinat als consumidors i usuaris perquè puguin exercir els seus drets bàsics.
L’Oficina municipal d’informació al consumidor (OMIC) és un servei gratuït d’informació, mediació i d’orientació destinat a les persones consumidores i usuàries perquè puguin exercir els seus drets bàsics.
Els serveis que oferim són:
- Atenció al ciutadà prèvia visita concertada
- Tramitar les consultes i reclamacions de les persones consumidores i usuàries i, si s’escau, remetre-les als organismes competents per tal que les resolguin.
- Gestionar les reclamacions de les persones consumidores i usuàries per intentar trobar solucions als conflictes plantejats.
Els temes que gestiona l’OMIC són:
- Habitatge: compra, lloguer (només qüestions relacionades amb l'increment), etc.
- Entitats bancàries: comissions, targetes de crèdit, etc.
- Assegurances: rescissions de pòlisses, cobertures, reclamacions, etc
- Serveis a la llar: paletes, pintors, fusters, etc.
- Serveis professionals: reparacions dels electrodomèstics, etc.
- Compres en rebaixes, per correu, per correu electrònic, en establiments, fora d'establiments comercials....
- Altres
Qui pot fer les consultes?
Les persones consumidores domiciliades a Premià de Dalt.
Horari d'atenció al públic amb CITA PRÈVIA:
Dimecres de 16 a 19 h
Tel. 936931590 / correu electrònic
Enllaços d'interès:
- Fes clic aquí per anar a la Guia Bàsica de Normativa Comercial.
- Fes clic aquí per anar al web sobre l'obertura d'establiments comercials en dies festius.
- Fes clic aquí per anar al web de la Asociación Nacional de Centrales de Compra.
- Fes clic aquí per anar al web de la Cambra de Comerç de Barcelona.
- Fes clic aquí per anar al web de la Direcció General de Comerç de Catalunya.
- Fes clic aquí per anar al web de l'Institut d'Estadística de Catalunya.