Recursos d'atenció sanitària no presencial
Si necessiteu rebre atenció mèdica no urgent o realitzar tràmits o gestions relacionats amb la salut, aprofiteu tots els recursos d'atenció no presencials que teniu disponibles. Alguns d'ells s'han habilitat de forma extraordinària mentre duri l'alerta sanitària pel coronavirus-SARS-CoV-2 amb l'objectiu que el sistema sanitari mantingui la seva capacitat per atendre tothom qui ho necessita.
Above Content Body
Content Core
L’atenció no presencial que teniu disponible es presta amb els recursos següents:
- Des de La Meva Salut (LMS), l'espai digital de salut personal, podeu accedir a l’eConsulta, una eina que permet enviar consultes al metge o metgessa d'atenció primària en qualsevol moment del dia i des de qualsevol dispositiu, amb la possibilitat d'afegir-hi fitxers annexos, com ara imatges. L'eConsulta és un instrument que cada professional activa amb els seus pacients.
- Si no teniu accés a La Meva Salut, excepcionalment durant el període d'epidèmia pel coronavirus SARS-CoV-2, podeu demanar-lo al telèfon 900 053 723 (de dilluns a divendres de 8 a 20 h.) o podeu emplenar un un formulari electrònic.
- Des de l’app STOP COVID19 CAT o des del navegador web https://covid19xat.catsalut.cat/ podeu fer el seguiment i vigilància dels símptomes del coronavirus. Els professionals que hi ha al darrere activaran, si és necessari, els serveis del centre d’atenció primària o els serveis d’emergències mèdiques.
- També podeu trucar al 061 Salut Respon.
- En cas d'emergència, truqueu al 112.