Tràmits
L’ OAC neix com una unitat administrativa que assumeix les funcions d’informació administrativa i d’atenció ciutadana. En la seva seu s’ubica el Registre General. La seva missió és facilitar als veïns, empreses i visitants, la seva relació amb l’Ajuntament, atenent i orientant tant les seves demandes d’informació com de gestió a través del canal de la seva preferència: presencial, telemàtic i telefònicament.
Above Content Body
Content Core
Actualment, els tràmits amb les administracions es gestionen de forma electrònica a través del a Seu electrònica i la plataforma eTram, mitjançant un certificat digital que podeu obtenir també de forma electrònica o a través de l'OAC. Trobareu informació i accés a aquestes plataformes clicant al damunt de cadascuna de les imatges.
Atenció: Si teniu dificutats per accedir a l'e-TRAM, cliqueu dins de la imatge del nou portal web.
De forma presencial, l'OAC ofereix la gestió dels tràmits següents:
Registre general d'entrada
- lnformació i certificació cadastral
- Tramitació del certificat digital idCAT
- Compulses de documents per tràmits administratius
- Consulta de dades del cens electoral (prèvia processos electorals)
- Lliurament de la Targeta de Resident de la zona blanca
- Carnet jove i sènior de transport urbà C-14
Padró d'Habitants:
- Alta i canvi de domicili
- Renovació i confirmació
- Modificació de dades personals
- Justificants d'empadronament i de convivència
Us donem cita per:
- DNle
lnscripcions a cursos i activitats culturals
- lnscripcions a l'esplai juvenil del mes de juliol
- Sol·licitud de llicències, informes i fiances urbanístiques
- Sol·licitud de llicència de gual
- Reserva d'estacionament o aparcament Al·legacions i recursos administratius a multes
- Tall i ocupació de la via pública
- Autoritzacions per crema de restes vegetals
- Reclamacions al cens electoral
- Certificat d'empadronament i convivència
- Targeta d'aparcament pera persones amb discapacitat
- Cens d'animals domèstics
- Sol·licitud de llicencia de tinença i conducció d'animals potencialment perillosos
- Peticions, queixes i propostes de millora
- Comunicacions de tasques de voluntariat en equipaments municipals
- Sol·licitud d'inscripció al registre municipal d'entitats
- Sol·licitud de sales municipals
- Subvencions municipals
- Obertura, canvi de titularitat i baixa d'activitats
- Participació comercial en fires
- Participació en processos de selecció de personal
- Presentació de pliques pera licitacions
- Devolució de garanties de licitadors
Certificat de béns
- Recollida de contenidors de recollida selectiva
- Denúncia de disciplina urbanística
- Denúncia per excés de soroll
- Devolució de fiances d'obres
- Comunicacions de primera ocupació
- Certificats d'antiguitat i legalitat urbanística
- Certificats de qualificació urbanística
- Retirada de la via pública
- Certificat de compatibilitat urbanística
- Sol·licitud de subvencions
- Denúncies per distribució de publicitat directa
- Exercici del dret d'accés, cancel·lació, oposició i rectificació
- Sol·licitud d'accés a la informació pública
Recomanacions per un servei més còmode
- Cal demanar cita prèvia a l’OAC, consulta el web municipal o truca al 93.693.15.15
- Utilitzi les primeres hores o la última del matí per acudir a l’OAC. Els majors temps d’espera es donen entre les 11 i les 13h.
- Quan iniciï un tràmit, procuri aportar tota la documentació fotocopiada complerta i correcta.
- No esperi fins l’últim moment per realitzar les seves gestions. Podria haver demores imprevistes.
- A la part superior dreta d'aquesta pàgina trobareu els documents que heu de descarregar i emplenar per a realitzar cadascun dels tràmits a l'OAC.