Notícies

Navigation Bar

Veolia (abans Agbar) obre un servei d’atenció presencial a Premià de Dalt

A partir del 9 de juny, la companyia gestora del servei d’aigua al municipi atendrà el públic presencialment els dimarts i divendres de 9 a 13.15 h a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) de l'Ajuntament

Above Content Body

Content Core

Veolia, l'empresa gestora del servei d’aigua al municipi, obrirà a partir del dimarts, 9 de juny, un servei d'atenció presencial a les persones usuàries del servei d’aigua de Premià de Dalt. Així, la companyia atendrà el públic tots els dimarts i divendres en horari de 9 a 13.15 h a la planta baixa de l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania (OAC) de l'Ajuntament.

Amb l'obertura d'aquesta oficina es pretén apropar el servei al públic i donar resposta a les peticions que pugui tenir la ciutadania. En aquest sentit, l'atenció es realitzarà de manera oberta a tothom, tot i que es prioritzaran les persones que hagin reservat cita prèvia a través del web www.aigua.veolia.cat.

Des d’aquest punt de servei es podran gestionar diversos tràmits com altes i baixes en el subministrament, canvis de titularitat, sol·licitud de bonificacions i ajudes socials, assistència en el pagament de rebuts, presentació de reclamacions, entre altres.

L’empresa ofereix també els diferents telèfons i canals de contacte:

Below Content Viewlet

Document Actions