Notícies

Navigation Bar

Trucar al 012 ja és gratuït des d'avui

El 012 també ajuda la ciutadania a fer tràmits per internet. L’objectiu és facilitar l’accés de tota la ciutadania als serveis públics

Above Content Body

Content Core

El telèfon d’informació a la ciutadania, que també dona suport en la realització de tràmits en línia, és gratuït per als usuaris a partir d’avui, 10 de juliol. 

El 012 ajuda les persones a accedir als serveis digitals amb l’objectiu de garantir-ne l’autonomia més enllà del seu nivell de competència digital, i ofereix informació general de qualsevol àmbit propi de la Generalitat:

  • conèixer l’estat dels tràmits de la ciutadania
  • el pagament d’impostos o sancions
  • demanar cita per a les oficines d’atenció presencial
  • acompanyament en la tramitació digital, entre d’altres

 

Si la vostra operadora de telefonia us cobra la trucada, heu de fer una reclamació al proveïdor. En cas que us l’hagin rebutjat o que no us hagin respost en el termini de 30 dies, podeu presentar una reclamació davant de l’Agència Catalana de Consum.

La mesura vol afavorir la relació entre la ciutadania i l’Administració. Aquest canvi garanteix poder atendre tots els col·lectius, especialment els més vulnerables, i superar la bretxa digital.

Below Content Viewlet

Document Actions