Sorea passa a ser Agbar
Above Content Body
Content Core
Des del passat 1 de gener de 2021, els serveis que fins ara prestava SOREA passen a ser gestinoats per Agbar, subrogant-se Agbar en la posició de SOREA com a nou gestor del servei. Aquest canvi, però, no suposa cap modificació en la prestació del servei, de forma que es manté el contracte que vàreu subscriure amb SOREA, que conserva els seus termes i les seves condicions.
Agbar és una marca associada a qualitat i excel·lència en l’àmbit dels serveis del cicle integral de l’aigua i aporta una experiència de més de 150 anys en la gestió dels recursos hídrics.
Per poder dirigir-vos a Agbar, ho podreu seguir fent a través dels mateixos canals d'atènció telefònica:
Atenció comercial | 934 953 540 |
Reclamacions | 900 405 070 |
Avaries | 900 304 070 |
Lectures | 900 816 101 |
Les seves oficines d’atenció també segueixen obertes per atendre amb cita prèvia. Ara bé, la pàgina web de la companyia passa a ser www.agbarclients.cat. I també les podeu trobar al perfil de Twitter @agbarclients.