Notícies

Navigation Bar

Sant Pere 2021, portada de la revista municipal numero 159

"La Pinassa" incorpora a les seves pàgines centrals la programació completa de la Festa Major de Premià de Dalt. Junt a la revista es reparteix el perograma de butxaca de Sant Pere.

Above Content Body

Content Core

La revista informa de la campanya per prevenir el mosquit tigre, de l'estafa a la gent dels falsos revisors de gas i/o llum, del nou servei de WhatsApp que ha posat en marxa Mossos d'Esquadra contra la violència masclista i de l'acord entre PIMEC i l'Associació de Comerciants de Premià de Dalt per acompanyar i enfortir el comerç local. 

Un avanç de les mesures de salut a les escoles per al proper curs 2021-22, el lliurament del 44è Premi Marià Manent i l'obertura del termini per a presentar originals per a l'edició 45a, la reobertura de la piscina del Club de Tennis aquest estiu per als veïns del poble i l'èxit esportiu del Club Vòlei Premià de Dalt que va classificar un dels seus equips alevins, el Maresme Bla, per al Campionat d'Espanya Aleví de Vòlei femení celebrat a Valladolid són altres informacions que trobareu a les pàgines de "La Pinassa".

Jaume Cases i Mas, periodista i poeta, i escriptor del darrer conte "El comte de Sant Mateu" és el protagonista d el'entrevista d'aquest número de "La Pinassa". 

Descarregueu-vos aquí LA PINASSA 159.

Descarregueu-vos aquí l'entrevista.

Below Content Viewlet

Document Actions