Sant Pere 2021, portada de la revista municipal numero 159
Above Content Body
Content Core
La revista informa de la campanya per prevenir el mosquit tigre, de l'estafa a la gent dels falsos revisors de gas i/o llum, del nou servei de WhatsApp que ha posat en marxa Mossos d'Esquadra contra la violència masclista i de l'acord entre PIMEC i l'Associació de Comerciants de Premià de Dalt per acompanyar i enfortir el comerç local.
Un avanç de les mesures de salut a les escoles per al proper curs 2021-22, el lliurament del 44è Premi Marià Manent i l'obertura del termini per a presentar originals per a l'edició 45a, la reobertura de la piscina del Club de Tennis aquest estiu per als veïns del poble i l'èxit esportiu del Club Vòlei Premià de Dalt que va classificar un dels seus equips alevins, el Maresme Bla, per al Campionat d'Espanya Aleví de Vòlei femení celebrat a Valladolid són altres informacions que trobareu a les pàgines de "La Pinassa".
Jaume Cases i Mas, periodista i poeta, i escriptor del darrer conte "El comte de Sant Mateu" és el protagonista d el'entrevista d'aquest número de "La Pinassa".
Descarregueu-vos aquí LA PINASSA 159.
Descarregueu-vos aquí l'entrevista.