Renfe activa un canal de WhatsApp de Rodalies de Catalunya per informar de l’estat del servei
Above Content Body
Content Core
Des de l'11 de novembre, Renfe ha posat en marxa un nou canal d’informació de Rodalies de Catalunya per als seus usuaris a través de l’aplicació de WhatsApp.
Es tracta d’una forma de comunicació unidireccional amb què la companyia difondrà tot el que es refereix a l’estat del servei de Rodalies, des d’avisos, incidències, notícies sobre plans alternatius de transport o restabliment del servei, entre d’altres.
El nou canal de Renfe s’ubica a la pestanya ‘Novetats’ de l’aplicació i es pot trobar en aquest enllaç. Per subscriure-s’hi, la persona usuària només ha de prémer el botó ‘Seguir’, sense necessitat de donar el seu número de telèfon o cap dada personal. Cada cop que s’actualitzi la informació, un cercle de color verd indicarà que existeixen nous missatges sense llegir
La posada en marxa d’aquest nou canal s’emmarca en el ‘Pla Endreça’ que el Departament de Territori de la Generalitat de Catalunya i Renfe han impulsat per millorar els sistemes d’informació i comunicació amb els usuaris de Rodalies, responent així al compromís de garantir el dret dels seus clients a disposar d’una informació ràpida, útil i concisa.