Notícies

Navigation Bar

Publicat el número de febrer de La Pinassa, la revista municipal de Premià de Dalt

El número 203 dedica un ampli reportatge al Pressupost municipal 2026, aprovat el passat 29 de desembre de 2025, el qual fixa les línies d’actuació del consistori per al proper exercici i que esdevé el principal contingut d’aquest mes del butlletí

Above Content Body

Content Core

'La Pinassa' recull també moviments destacats en l’àmbit polític i institucional, com la incorporació d’Esther Masdeu com a nova regidora de Veïns i el nomenament del nou sergent de la Policia Local.

En l’apartat cultural, s’hi destaca el seminari L’auge de l’extrema dreta, organitzat per la Biblioteca Jaume Perich, l’Aula d’Extensió Universitària i l'Associació d'Artistes de Premià de Dalt, en què participaran Helena Castellà, Steven Forti i Jordi Borràs, així com la nova oferta de cursos de la Universitat de Barcelona que es desenvoluen al municipi, ‘Gaudir UB’.

Un altre dels punts d’interès és la instal·lació de tres casetes d’intercanvi de llibres als jardins de Can Figueres, a zona La Petanca del barri Santa Anna-Tió i a la Petanca del barri del Remei. És una iniciativa que vol fomentar la lectura i dinamitzar els espais públics. La revista també avança els detalls del Carnaval, que se celebrarà el 15 de febrer i que tornarà a reunir veïns i entitats en una jornada festiva organitzada pel Grup Carnestoltes.

L’entrevista del mes està dedicada al pedagog i escriptor Carles Flo, veí del municipi, que comparteix la seva mirada sobre l’educació, la concentració i les habilitats. L’agenda d’activitats i l’espai d’opinió dels grups municipals tanquen aquest nou número, que ja es pot consultar en format digital i arribarà als domicilis en els pròxims dies.


 

La Pinassa, febrer 2026

Below Content Viewlet

Document Actions