Premià de Dalt, en cinc milions de cupons de l'ONCE
Above Content Body
Content Core
L'ONCE dedica a Premià de Dalt el cupó del sorteig del proper dijous 11 de març. Aquest cupó s´inclou en la sèrie que l´Organització dedica a municipis que compten amb una població d´entre 5.000 i 10.000 habitants.
El cupó dedicat a Premià de Dalt està il·lustrat amb una fotografia del nucli antic del poble, i inclou a més, l'escut de la localitat i informació sobre població i superfície. Cinc milions de cupons duran la imatge de Premià de Dalt per tot l'Estat espanyol. La sèrie de 25 cupons es va iniciar el passat dia 4 de febrer amb un cupó dedicat a la vila maresmenca de Sant Vicenç de Montalt i la formen diferents cupons dedicats a localitats catalanes de la província de Barcelona. L'alcalde de Premià de Dalt, Joan Baliarda, rebia el passat 24 de febrer una reproducció del cupó de l'ONCE dedicat a la localitat, el qual es podrà adquirir el proper 11 de març.
Els cupons de l´ONCE es comercialitzen pels més de 22.000 agents venedors de l´ONCE. Com sempre, gràcies al Terminal Punt de Venda (TPV), el client pot escollir el número que més li agradi. A més, es poden adquirir des de la pàgina web oficial de joc de l'ONCE, fent clic aquí. El cupó diari de l'ONCE ofereix, per 1,5 euros, 50 premis de 35.000 euros a les cinc xifres. A més, tindran premi de 500 euros els números anterior i posterior al premiat; i premi de 200, 20 i 6 euros a les quatre, tres i dues darreres xifres, respectivament, del cupó premiat. Així com reintegraments d'1,5 euros a la darrera i la primera xifra.