Notícies

Navigation Bar

Premià de Dalt acull un seminari sobre Intel·ligència Artificial

Els dies 15 i 29 de febrer. El seminari és gratuït i obert a tothom però és imprescindible apuntar-s'hi abans.

Above Content Body

Content Core

L’Aula d’Extensió Universitària de Premià de Dalt i la Biblioteca Jaume Perich i Escala, amb el suport de l’Ajuntament, han preparat el seminari “On ens porta la intel·ligència artificial” per als dijous 15 i 29 de febrer, a les 19 hores, a la biblioteca.

Avui, cada dia hi ha notícies sobre la Intel·ligència Artificial als mitjans de comunicació. Ara bé, què se’n sap d’ella? És veritat tot allò que s’explica? Està impactant a les nostres vides i hi ha gent a qui li fa por. Quines conseqüències té en l’educació, la sanitat, en el món jurídic i periodístic? Per a donar resposta a totes i altres preguntes, l’Aula i la Biblioteca Jaume Perich proposen aquest seminari, organitzat en tres sessions diferents:

15 de febrer

De què parlem quan parlem d’Intel·ligència Artificial? A càrrec de Jordi Torres Viñals.

1a conferència per analitzar els aspectes més tècnics i científics. 

29 de febrer

Intel·ligència Artificial d’avui per demà? Una mirada ètica al progrés actual, amb Albert Sabater Coll.

2a conferència en què es tractarà l’ètica de la IA.

 

Seminari gratuït i obert a tothom

“On ens porta la IA?” és un seminari gratuït i obert a tothom però les places són limitades, motiu pel qual cal reservar-les abans. Com fer-ho? Contactant amb la Biblioteca Jaume Perich i Escala presencialment, per correu electròn ic a b.premiad@diba.cat, per WhatsApp al telèfon 678 737 051 o bé epr telèfon trucant al tel. 93 693 15 85.

 

Els ponents del seminari d’IA

Jordi Torres Viñas és catedràtic de la UPC amb una llarga trajectòria acadèmia en docència, gestió, transferència de la tecnologia i recerca. Autor i coautor de més de dues-centes publicacions d’investigació, així com de llibres de supercomputació (HPC) i intel·ligència artificial. Des del 2005 forma part de l’equip fundador de la Barcelona Supercomputing Center (BSC).

Albert Sabater Coll és doctor en Estadística social per la Universitat de Manchester, professor Serra Húnter de Sociologia a la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials de la Universitat de Girona i director de la Càtedra Observatori d’Ètica en IA de Catalunya (OEIAC). Actualment investiga l’ús de la IA en la prestació de serveis socials a tot el món i el seu impacte en les poblacions vulnerables.

 

Below Content Viewlet

Document Actions