Notícies

Navigation Bar

Nova edició del curs de premonitors de lleure infantil i juvenil

La formació s’imparteix aquest estiu i les preinscripcions s’han de fer fins al 2 de juliol de 2025

Above Content Body

Content Core

L’Ajuntament de Premià de Dalt ofereix aquest estiu aquest curs d’educació en el lleure. S’adreça a joves a partir de 15 anys i es farà 7 a l’11 de juliol, de 10 a 14 hores, a l’Espai Educatiu Municipal situat al torrent de Santa Anna, 46 (al costat de l’Institut Escola Santa Anna). El preu del curs és de 30 €. 

És un curs de premonitors de lleure infantil i juvenil de 20 hores per a tot el jovent interessat en el món de l’educació en el lleure. És a dir, és la formació necessària per a fer activitats de suport amb infants, en casals d’estiu, colònies, campaments, monitors voluntaris en associacions de lleure, ludoteques, etc. 

Les places són limitades i les preinscripcions són fins al 2 de juliol. Cal omplir una instància genèrica, adjuntar el vostre DNI i el de la persona adulta responsable, i presentar aquest tràmit a l’Ajuntament de Premià de Dalt.

Below Content Viewlet

Document Actions