Nou horari del telèfon d'atenció ciutadana de la Generalitat, 012
Above Content Body
Content Core
El telèfon d'informació ciutadana canvia l'horari a partir de l'1 d'agost. A partir d'aquesta data, l'horari general del servei telefònic d'atenció ciutadana 012 serà de 8 a 20 hores, tots els dies de l'any, excepte els diumenges i festius.
Tanmateix, s'estableix un horari ampliat per a la informació relacionada amb la mobilitat (Rodalies de Catalunya, Ferrocarrils de la Generalitat i estat de les carreteres) que abastarà de 7 a 23 hores, tots els dies de l'any, inclosos festius.
Aquest nou horari respon a la voluntat de millorar la gestió dels recursos de la Generalitat i de racionalitzar les condicions d'aquest servei d'atenció telefònica. D'acord amb això, la Generalitat ha optat per reduir el servei en horari nocturn, de molt baixa demanda, mantenint en els horaris indicats els mateixos nivells de qualitat i condicions de servei que han fet del 012 el servei d'atenció telefònica més ben valorat per la ciutadania.