L'oficina de l'ORGT de Premià de Dalt tanca del 24 de desembre al 3 de gener
Above Content Body
Content Core
La Diputació de Barcelona ha comunicat a l’Ajuntament de Premià de Dalt les dates de tancament temporal amb motiu de les vacances de Nadal de l’Oficina de Recaptació i Gestió Tributària, on la ciutadania realitza els tràmits i consultes relacionades amb els tributs i altres ingressos municipals que l’Ajuntament té delegats en aquest organisme.
L'oficina, ubicada a la planta baixa de l'Ajuntament (plaça de la Fàbrica, 1), romandrà tancada del 24 de desembre al 3 de gener de 2025, ambdós inclosos.
La Diputació de Barcelona informa que durant aquestes dates l'atenció al contribuent es continuarà prestant mitjançant els següents canals:
De manera telemàtica
- Al web https://orgt.diba.cat, en la qual podreu fer tots els tràmits així com presentar escrits a traves del Registre telemàtic.
- Per correu electrònic a l’adreça orgt.atenciociutadana@diba.cat, des d'on us ajudaran a fer tots els tràmits.
De manera telefònica
- Trucant als telèfons de Call Center: 932 029 802 i 932 029 805
De manera presencial
Per a realitzar tràmits presencials a la xarxa d’oficines de l’ORGT que requereixen cita prèvia, la poseu sol·licitar en aquest enllaç: https://orgt.diba.cat/ca/TramitsPagaments/CitaPrevia/citaPreviaP0?idTramit=d5c6d986-4961-409a-956a-14dea41c5c61
Tanmateix, hi ha determinats tràmits presencials que no requereixen cita prèvia com la presentació de documents al registre, l’obtenció de documents per pagar i justificants de pagament, la gestió de domiciliacions i la consulta d'embargaments.