L'Oficina de Gestió Tributària estarà tancada per Setmana Santa
L’atenció al contribuent es continuarà prestant telemàticament o a través del telèfon.
Above Content Body
Content Core
L'Oficina de Gestió Tributària (ORGT) de Premià de Dalt ubicada a l’Ajuntament, a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà (OAC), estarà tancada al públic del 29 de març a l'1 d'abril.
El servei reprendrà l'atenció presencial a partir del 6 d'abril, en el seu horari habitual: dimarts i dijous de 9:30 a 13:30 hores. En qualsevol cas, per ser atesos presencialment, cal demanar cita prèvia.
L’atenció al contribuent es continuarà prestant a través dels següents canals:
Telemàtic:
- A la pàgina web, on podreu fer tots els tràmits així com presentar escrits a través del registre telemàtic.
- Per correu electrònic a l’adreça ORGT i a l’adreça d'atenció ciutadana des d’on us ajudaran a fer tots els tràmits
Telefònic:
- Trucant als telèfons de Call Center: 932 029 802 / 932 029 805.
Presencial:
- Per a determinats tràmits, podeu consultar les oficines obertes i sol·licitar cita prèvia.