L'expedició del DNI es tornarà a tramitar a Premià de Dalt
Above Content Body
Content Core
L’11 de maig serà la primera vegada que la unitat mòbil de la Policia NACIONAL es desplaçarà a Premià de Dalt per renovar i fer el DNI de les persones que ho demanin. Per tal de poder fer-ho, cal demanar cita prèvia a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà trucant al telèfon 93 693 15 15 extensió 1 o bé de forma presencial (plaça de la Fàbrica, 1).
Les places seran limitades a 30 i les inscripcions s’acceptaran per ordre d’arribada, donant prioritat a la gent gran o a les persones amb dificultat de mobilitat, justament perquè són les que més problemes tenen per desplaçar-se. El DNI es farà a qualsevol persona, sigui del municipi que sigui.
Quan s'ocupin les 30 places ofertes per a cada visita, es començarà a omplir una llista d'espera per a la següent.
La renovació es farà a la sala de plens, amb hores concertades. El lliurament de DNI es farà el dijous següent, 18 de maig, de 9 a 12 hores a l’ajuntament.
Com sol·licitar l’obtenció del DNI?
- Trucar a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà i facilitar el nom, cognoms i telèfon de contacte
- L’OAC comunicarà telefònicament a totes les persones que ho han sol•licitat, el dia que han de fer el tràmit i el dia que han de venir a recollir-lo
Cal recordar que és obligatori tenir el DNI a partir del 14 anys, que a partir dels 70 anys la renovació és permanent i que les dades que hi consten han d’estar actualitzades.
IMPORTANT:
Consulteu a l'apartat de TRÀMITS quina documentació es necessita per a tramitar el DNI.