L'Ajuntament posa en marxa una Comissió per a la Millora Contínua amb l'objectiu de fer un salt qualitatiu en els serveis municipals i l'atenció als veïns
Above Content Body
Content Core
Amb la finalitat de facilitar les diferents tasques que es realitzen a l'ajuntament, potenciar l´eficiència i promoure el treball en equip per a millorar l´atenció i els serveis als ciutadans i ciutadanes de Premià de Dalt en un context de revisió i reducció de costos s´ha creat la Comissió per a la Millora Contínua, en data 7 de novembre de 2011, a petició d´Alcaldia i de la regidoria d´Organització Administrativa.
La Comissió té per objectiu implantar un sistema per a constatar l'acompliment que suposi un instrument de millora contínua de tots els empleats. Bona administració és la que fa de l'eficiència i la gestió responsable dels recursos públics l´eix del seu treball, i la que posa al centre de la seva actuació la qualitat dels serveis municipals i la satisfacció dels ciutadans, sempre a partir de la motivació i la responsabilitat del personal municipal. Mitjançant la revisió de circuits interns i processos administratius, amb la creació de protocols d´actuació i aprofitant a fons les possibilitats que les noves tecnologies de la informació ofereixen en el terreny de la simplificació de processos, l'estalvi de recursos i la millora de l'atenció directa als ciutadans és possible fer un important salt qualitatiu.
La comissió està formada per l'alcalde, Joan Baliarda, el regidor d'Organització Administrativa, Antoni Urrea, i diferents caps de departament i es reuneix cada 15 dies.