La setmana del 14 de desembre comencen les obres de pacificació de la carretera de Vilassar de Dalt
Above Content Body
Content Core
La setmana del 14 de desembre arrenquen les obres que han de convertir la carretera de Vilassar de Dalt en una via més amable, especialment en el tram a l'alçada de l'Escola Santa Anna i la zona esportiva de La Petanca, amb força afluència de persones, especialment nens i nenes.
Aquesta actuació neix de la demanda de més de quatre-cents veïns de Santa Anna - Tió i La Floresta que van demanar a l'Ajuntament l'any 2014 que traslladés a la Diputació de Barcelona la necessitat de pacificar la carretera al seu pas pel poble de Premià de Dalt. El tram urbà consisteix en una recta de 350 metres, on la limitació de velocitat és de 50 km/h. En aquest espai hi ha passos de vianants a totes les cruïlles, un d'ells amb semàfor, a l'alçada de l'Escola Santa Anna i zona de La Petanca.
Es construirà una mitjana que separi els dos sentits de circulació de la via, i es canviarà el semàfor existent per un altre que funcioni amb fases. La programació d'aquest semàfor es farà de manera que en hores punta la carretera disposi de més temps de verd.
L'objectiu d'aquesta actuació és millorar la seguretat dels vianants i reduir la velocitat dels vehicles que circulen per la carretera.
La durada de les obres és de 2 mesos, i el pressupost total -a càrrec íntegrament de la Diputació de Barcelona- és de 53.948,19€ IVA inclòs.
DETALL DE L'ACTUACIÓ
![]() | proposta d'actuació Fitxer: proposta_actuaciA__ctravilassardedalt.pdf Format: Acrobat-PDF |