Notícies

Navigation Bar

L’Ajuntament ja és una entitat de registre de l’idCAT certificat

Els veïns i veïnes poden sol·licitar aquest certificat gratuït que els permet fer tràmits de manera telemàtica amb diverses administracions.

Above Content Body

Content Core

L’Ajuntament de Premià de Dalt s’ha convertit des del 13 de setembre en una entitat de registre de l’idCAT certificat. Es tracta d’un certificat digital emès per l’Agència Catalana de Certificació CATCert que garanteix la identitat de les persones mitjançant una signatura electrònica.

Amb la posada en marxa d'aquest servei, l'Ajuntament pot expedir aquest certificat i les seves renovacions a l'Oficina d'Atenció Ciutadana.

El certifica es pot demana presencialment a l’Oficina d’Entitat de Registre de l’Ajuntament de Premià de Dalt, sempre demanant cita prèvia. També es pot sol·licitar de manera telemàtica a través del web d'idCAT. En aquest cas, un cop realitzada la petició, el sol·licitant ha de validar-la personant-se amb cita prèvia a l’Oficina d’Entitat de Registre.

El servei és gratuït. Les persones que el sol·licitin només han d’aportar la documentació que acrediti la seva identitat, com pot ser el DNI, el passaport o la targeta de residència.

 

Certificat vàlid per operar amb diverses administracions

L'idCAT certificat permet operar amb diferents administracions i, a més, assegura la integritat de les dades que envies, així com la seva confidencialitat, ja que està emès pel Consorci Administració Oberta de Catalunya - Consorci AOC. També permet fer altres operacions, com ara signar correus, documents electrònics i formularis web. Sense la signatura electrònica els tràmits telemàtics no tenen validesa, ja que la xarxa electrònica no ofereix el nivell de seguretat necessari teves dades.


 

 

 

 

 

 

Below Content Viewlet

Document Actions