'Estoy rara', proposta per a commemorar el Dia de les Dones a Premià de Dalt
Above Content Body
Content Core
Els seus vídeos són un fenomen viral a Internet. El seu humor i ironia han fet que molts reenviïn els esquetxos que tenen enregistrats i segueixin els seus perfils a les xarxes socials. Si us fan riure Las Raras, duet format per Paloma Jiménez i Ángela Conde, ara teniu l'oportunitat de veure-les en directe a Premià de Dalt dins de la programació que les regidories d'Igualtat, Educació i entitats preparat per a commemorar el 8 de març, Dia Internacional de les Dones.
Això sí, afanyeu-vos a reservar les entrades perquè l'aforament al teatre està limitat.
‘Estoy rara’ és un espectacle còmic carregat d'hunmor negre. Una paròdia del món en què vivim. Un mirall on veiem retratada una sociatet que prefereix queixar-se abans que empoderar-se.
Les heu de reservar omplint aquest formulari.
Trajectòria
Las Raras es va formar l'any 2015, quan Jiménez, després d'estar quatre anys a la cartellera barcelonina compartint escenari amb Betsy Túrnez, va anar a treballar a Madrid amb l'obra Crucidramas. Des d'aleshores el duet visita teatres d'arreu, i donen també molta importància als vídeos d'Internet, amb una sèrie titulada igual que l'obra de teatre que ara presentaran a la Barts, protagonitzada per la Remedios i l'Angustias. El muntatge teatral és una paròdia del món en què ens trobem, amb un text provocatiu i divertit i amb l'humor negre com a base. Avisen des de la Barts que aquesta comèdia "no deixa ningú indiferent".