El Govern retrà comptes amb la ciutadania mitjançant tres audiències públiques
Above Content Body
Content Core
El 18, 19 i 20 de maig l’Ajuntament de Premià de Dalt organitza tres audiències públiques al nucli antic, al barri del Remei i al barri Santa Anna – Tió. Concretament, a la Casa de la Vila (antic Ajuntament), al local de l’Associació de Veïns del Remei i al torrent de Santa Anna, respectivament.
L’Audiència Pública és un espai de participació obert a tothom que recull el Reglament Municipal de Participació Ciutadana. Aquest acte públic obert combina informació i participació. Primer, els responsables municipals exposen els temes més significatius de l’acció de govern municipal i després les persones assistents poden adreçar les seves preguntes, suggeriments o propostes a l’alcalde i regidors/es mentre comparteixen un aperitiu.
A partir dels 5 eixos establerts al Pla de Mandat “Horitzó 2020” -Compromís amb la gent, Dinamització de l’activitat econòmica, Sostenibilitat i Medi Ambient, Educació, Cultura i Esport, i Gestió responsable i transparent- el Govern exposarà el més destacat de la seva gestió durant aquesta mitja legislatura per a retre comptes amb els veïns de Premià de Dalt, tal i com es va comprometre.
El Govern va celebrar la seva primera audiència pública el 28 de novembre de 2015, en què es va explicar el procés d’elaboració del Pla de Mandat i com la ciutadania podia participar-hi.
Les audiències per a retre comptes de mitja legislatura es faran el dijous 18 de maig a la Casa de la vila (antic Ajuntament) a les 19.30h; el divendres 19 de maig a les 20.00h a la seu de l’AV del barri del Remei i el dissabte 20 de maig a les 17.30h al torrent de Santa Anna, al barri Santa Anna – Tió.
Cartell audiències públiques 2017 Fitxer: audienciespubliques2017.pdf Format: Acrobat-PDF |