El 14 de març, renovació del DNI a Premià de Dalt
Above Content Body
Content Core
Tota persona interessada a fer aquest tràmit ha de demanar hora prèviament a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà ja sigui per telèfon al 93 693 15 15 o bé per instància sol·licitant-ho per escrit.
Cal recordar que aquest servei va destinat prioritàriament, a la gent gran (majors de 65 anys) i a persones amb diversitat funcional (grau discapacitat =>33%).
L'expedició de DNI es farà dilluns 14 de març de 2022, a la Sala de Plens de l'Ajuntament (plaça de la Fàbrica, 1).
La persona titular del DNI haurà de comparèixer obligatòriament per realitzar el tràmit dos cops, el primer dia per a aportar la documentació (14 de març) i el segon per a la recollida del nou document (divendres 18 de març de 2022, de 9 a 12.30 h).
Requisits i documentació necessària- Per fer el DNI la primera vegada: Partida literal de naixement del Registre Civil, Certificat d'empadronament (volant), 1 fotografia tipus carnet i l'acompanyament del pare/mare del menor amb els corresponents DNI actualitzats.
- En cas de pèrdua o robatori: 1 fotografia tipus carnet.
- Per renovació al mateix domicili: 1 fotografia, el document caducat.
- Per renovació per canvi de domicili: Volant d'empadronament i 1 fotografia.
L’expedició de passaports només es fa a les comissaries de la Policia Nacional i cal demanar cita prèvia:
- Per telèfon trucant al 060
- Per Internet al web oficial citapreviadni.es