Dilluns 9 de febrer comencen les obres de millora de la xarxa d'abastament d'aigua a La Floresta
Above Content Body
Content Core
Les obres de renovació de la xarxa d’abastament d’aigua potable a la urbanització La Floresta -a la part on encara no s'havien fet aquestes millores, entre l'av. Catalunya i el torrent de la Bòbila- arrenquen dilluns 9 de febrer. La xarxa està formada principalment per canonades que es troben envellides i per això es fan les obres de renovació, que executarà AGBAR.
L'actuació té un pressupost de 774.750,55€ (IVA inclòs) i estan finançades amb subvenció de l'ACA (300.00,00€) i de la Diputació de Barcelona (400.000,00€). La resta ho aporta l'Ajuntament. Amb aquestes obres es millorarà el servei ja que es substituiran els tubs, deixant enrere una instal·lació envellida.
Les obres es faran en aquests carrers:
- Av. Catalunya (des de la plaça Catalunya a carrer Berguedà)
- Passatge Santa Elena (d'av. Catalunya a torrent de la Bòbila)
- Carrer Costa Brava (d'av. Catalunya a torrent de la Bòbila)
- Carrer Penedès (d'av. Catalunya a torrent de la Bòbila)
- Carrer Conca de Tremp (d'av. Catalunya a torrent de la Bòbila)
- Carrer Berguedà (d'av. Catalunya a torrent de la Bòbila)
Aquesta actuació té una durada estimada de sis mesos. Es demana a les persones veïnes d'aquests carrers de La Floresta que segueixin les instruccions de la senyalització que s'hi instal·larà.