Del 25 al 29 de juny, viu la Festa Major de Premià de Dalt!
Above Content Body
Content Core
La programació de les festes arrenca el dijous 25 de juny a les 18.30 h a la Biblioteca Jaume Perich i Escala amb motiu del 12è aniversari d'aquest equipament. Concretament, amb l'espectacle infantil "El Grill Cric i la muntanya" a càrrec de Lali Rondalla.
Enguany, la Festa Major té dos pregoners, Anna Mir, directora de l'Esbart l'Espolsada que enguany celebra 20 anys, i Albert Rodón, president de la Colla Gegantera la qual celebra el 10è aniversari.
El programa és ampli i divers, i inclou, entre altres activitats, trobada de gegants, trobada de vehicles policials i d'emergència, el II corre bars, la I Festa del Motor, guerra de bombardes ibera, el correfoc, ballada d'esbartscirc, piromusical làser, concerts i ball.
Consulteu aquí totes les activitats. Bona Festa Major!
![]() | Programa de Festa Major Fitxer: pograma.pdf Format: Acrobat-PDF |