Notícies

Navigation Bar

Del 23 al 29 de juny s'obre la matriculació a nous alumnes de l'Escola Municipal de Música

Aquest any les matriculacions es fan en línia, a través de la plataforma Gwido

Above Content Body

Content Core

L'Escola Municipal de Música obre dilluns 23 de juny el període perquè s'hi matriculin nous alumnes per al curs 2025-26. A diferència d'altres anys, enguany la matriculació es fa en línia, mitjançant la plataforma Gwido. 

El període per a fer-ho és del 23 al 29 de juny de 2025. 

Com es fa la matriculació?

Fent clic en aquest ENLLAÇ i seguint fil per randa les instruccions de la pantalla.

 

El centre, situat a Can Figueres

L'Escola Municipal de Música és a Can Figueres, envoltada de jardins i amb la Biblioteca Jaume Perich i l'Arxiu Municipal al costat. És un centre d'ensenyament musical autoritzat pel Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya i de titularitat municipal que té l'objectiu de fer viure i conèixer la música en tota la seva dimensió. Per tant, pretén formar bons músics i, alhora, contribuir en la formació de tothom qui vulgui gaudir de la música en el sentit més ampli de la paraula.

 

 
El centre entén l'acció educativa com un procés global. Comprèn la formació musical i la formació integral de l'alumnat a través de la participació activa a les classes, la pràctica musical en grups vocals i instrumentals, les audicions i concerts i les activitats que ofereix l'Escola.

Below Content Viewlet

Document Actions