Del 10 al 23 d’agost, l’OAC atendrà només telemàticament
L’Oficina d’Atenció al Ciutadà canvia durant dues setmanes la seva forma d’atendre els veïns i veïnes i del 10 al 23 d’agost de 2020, ambdós inclosos, prestarà atenció via telemàtica.
Above Content Body
Content Core
Aquest servei municipal reprendrà la seva activitat presencial, sempre amb cita prèvia com a mesura preventiva davant la COVID 19, el dilluns 24 d’agost.
Com contactar amb l’OAC del 10 al 23 d’agost de 2020?
- Per telèfon trucant al 93 693 15 15
- A través del correu electrònic oac@premiadedalt.cat
Com fer tràmits?
- A través de la Seu-e de l’Ajuntament de Premià de Dalt a l’adreça http://www.premiadedalt.cat/seu-electronica/tramits-1
I si no disposo de certificat digital?
- Us el podeu treure gratuïtament a través de l’adreça https://www.idcat.cat/idcat/ciutada/menu.do