Notícies

Navigation Bar

Quina és l'atenció al públic de l'ORGT de Premià de Dalt davant la Covid 19?

L'oficina atén al públic dos cops per setmana, sempre amb cita prèvia. Concretament, els dimarts i els dijous

Above Content Body

Content Core

El punt d'informació de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona és a l'oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Premià de Dalt i roman obert al públic per realitzar determinats tràmits i sempre amb cita prèvia, els dimarts i dijous de 9.30 h a 13.30 h.

Com sol·licitar cita prèvia?

A través del web de l'ORGT: www.orgt.cat/cites

Trucant als telèfons: 934 729 109  i  674 960 876

Atenció a la persona contribuent

Es continua prestant de forma telemàtica i per telèfon.

  • Al web orgt.diba.cat, on podreu fer tots els tràmits així com presentar escrits a traves del Registre Telemàtic. També en el web trobareu un formulari en què podeu deixar anotat el vostre número de telèfon i l’ORGT us trucarà per a donar-vos tot el suport que necessiteu.
  • Trucant directament a l’oficina als telèfons 934 729 109  i  674 960 876
  • Trucant als telèfons de Call Center números 932 029 802 / 932 029 805

 

Below Content Viewlet

Document Actions