Quina és l'atenció al públic de l'ORGT de Premià de Dalt davant la Covid 19?
L'oficina atén al públic dos cops per setmana, sempre amb cita prèvia. Concretament, els dimarts i els dijous
Above Content Body
Content Core
El punt d'informació de l'Organisme de Gestió Tributària de la Diputació de Barcelona és a l'oficina d'Atenció al Ciutadà de l'Ajuntament de Premià de Dalt i roman obert al públic per realitzar determinats tràmits i sempre amb cita prèvia, els dimarts i dijous de 9.30 h a 13.30 h.
Com sol·licitar cita prèvia?
A través del web de l'ORGT: www.orgt.cat/cites
Trucant als telèfons: 934 729 109 i 674 960 876
Atenció a la persona contribuent
Es continua prestant de forma telemàtica i per telèfon.
- Al web orgt.diba.cat, on podreu fer tots els tràmits així com presentar escrits a traves del Registre Telemàtic. També en el web trobareu un formulari en què podeu deixar anotat el vostre número de telèfon i l’ORGT us trucarà per a donar-vos tot el suport que necessiteu.
- A les adreces de correu electrònic premiadedalt@diba.cat i orgt.atenciociutadana@diba.cat des d’on us ajudaran a fer tots els tràmits que calgui.
- Trucant directament a l’oficina als telèfons 934 729 109 i 674 960 876
- Trucant als telèfons de Call Center números 932 029 802 / 932 029 805