Notícies

Navigation Bar

Can Vallerià convoca el Premi de Microrelats ‘El dia més negre 2025’

Ho fa en el marc de la segona edició del festival de novel·la negra 'Premià del Mal'

Above Content Body

Content Core

L’associació Can Vallerià convoca el Premi de Microrelats ‘El dia més negre 2025’ dins de la celebració de la segona edició del festival de novel·la negra Premià del Mal que es farà a l’octubre, tant a Premià de Dalt com a Premià de Mar, amb la col·laboració dels dos ajuntaments.

Els treballs poden ser en català o castellà, han de tenir una extensió màxima de 10 línies, en format DIN A4, tipografia Arial 12 o similar i interlineat 1,5. Només es pot presentar un original per persona i no s’hi pot presentar cap persona guardonada en l’edició anterior.

Els microrelats han d’incloure elements de la literatura negra o criminal i es poden presentar fins al 30 d’agost de 2025 fent-los arribar a premiadelmal.festival@gmail.com.

 

Premis

S’atorgarà un 1r premi que consistirà en un passeig en veler pel Port de Barcelona, gentilesa de l’empresa BDA; i un 2n que serà un sopar per a dues persones per cortesia del restaurant El Celleret de Premià de Dalt. 

El festival de novel·la negra Premià del Mal se celebrarà els dies 3, 4 i 5 d’octubre a Premià de Dalt i Premià de Mar, en diferents espais.


 

Bases del premi de microrelats 

Below Content Viewlet

Document Actions