Atenció: detectats nous problemes de recepció de la televisió a Premià de Dalt
Above Content Body
Content Core
La posada en marxa de la nova tecnologia, 4G, que permet gaudir de serveis de dades mòbils d’alta velocitat, millora la cobertura a l’interior dels edificis i amplia l’extensió geogràfica, és la causant d’afectacions en la recepció de la televisió. Des de l’Ajuntament ens hem posat en contacte amb “Llega800”, l’entitat encarregada de compatibilitzar aquest servei 4G amb la TDT a la banda de 800MHz, per a solucionar aquests problemes de recepció el més aviat possible.
Què cal fer?
Trucar al telèfon d’atenció gratuïta 900 833 999 O bé al telèfon 93 741 40 50 i obrir una incidència per adaptar l’antena de l’edifici i acabar amb les afectacions. L'entitat comprovarà si la ubicació de casa vostra es troba afectada, i en cas afirmatiu, en 48h passaran a revisar el problema de manera gratuïta.Totes les actuacions tècniques necessàries són gratuïtes pels veïns.
Com es garanteix el correcte senyal de TV?
“Llega800” adapta de forma grauïta l’antena de l’edifici per tal d’acabar i/o evitar possibles incidències. En la majoria dels casos, l’actuació consisteix a col•locar un filtre en la instal•lació de recepció de televisió (antena).
Més informació:
Tríptic incidències recepció TDT per desplegament 4G Fitxer: Llega800_Triptico.pdf Format: Acrobat-PDF |