Aliments per Premià: campanya de recollida d'aliments a través de Càritas
Above Content Body
Content Core
El mes de maig Càritas organitza una nova recollida d'aliments al nostre poble. Concretament, del 12 al 23 hi haurà punts de recollida a les escoles i entitats del poble, mentre que els dies 16 i 17, i 23 i 24 s'establiran recollides a les superfícies d'alimentació Sorli Discau.
Càritas Sant Pere i Santa Maria, juntament amb els ajuntaments de Premià de Dalt i Premià de Mar, organitzen una campanya de recollida d'aliments, amb l'objectiu de donar resposta a les urgències alimentàries de les persones més necessitades del nostre poble. És per això que comptem amb la col·laboració d’un gran nombre d'escoles i entitats d’ambdós municipis, des d'on realitzem aquesta crida. Aquesta campanya consisteix en la donació de menjar no perible, de primera necessitat, per ajudar les persones i famílies més necessitades del nostre entorn. Per aquest motiu demanem la màxima col·laboració possible.
Del 12 al 23 de maig, les persones que així ho desitgin poden aportar directament als centres escolars o a les entitats assenyalades com a punts de recollida de cada municipi, qualsevol dels aliments que a continuació es detallen:
- Oli
- conserves (tonyina,sardines)
- llegums (cigrons, llenties i mongetes)
- pasta (sopa, espagueti, macarrons),
- tomàquet
- llet
- farina
- sucre
- galetes
Iniciatives com aquesta ajuden a treballar els valors com la solidaritat i el consum responsable. Els alumnes es consciencien de la importància del ser davant el tenir, d’afortunats que som per tenir cobertes les nostres necessitats bàsiques i de les dificultats que moltes famílies, tan properes a nosaltres, pateixen diàriament.