Notícies

Navigation Bar

Acabades les obres als jardins de Can Figueres per a revitalitzar el xiprer

A partir d'ara, s’aprofitarà l’aigua sobrant de la bassa i la pluja per a regar aquest arbre

Above Content Body

Content Core

Quan plovia amb certa intensitat es generaven una sèrie de problemàtiques als jardins de Can Figueres per l’escorrentia de l’aigua. Apareixien reguerots i s’arrossegava terra cap a diferents punts del parc.

Hi havia un parell de zones amb especial problemàtica, una al camí d’entrada per la Riera de Sant Pere on els reguerots importants dificultaven el pas, i l’altra a l’entrada des del carrer can Figueres, on la sorra tapava els reixats del desguàs i la terra quedava al camí, amb risc de provocar relliscades.

S’han fet dos embornals amb connexió als col·lectors per a recollir aigua i sorra i acabar amb aquestes dues problemàtiques. Com explica el regidor d’Entorn Urbà, Pau Duran Bruguera, “reduirem molt el manteniment d’aquestes zones de Can Figueres i, a més, revitalitzarem el xiprer monumental”.

Les obres les ha fet l’empresa Construccions J. Corbera i Fill, SL. per un import de 12.213,01 € (IVA inclòs).

 

Below Content Viewlet

Document Actions