A partir de dilluns 17 de febrer, totes les urgències mèdiques, al 061
Above Content Body
Content Core
A partir del dia 17 de febrer de 2014 els ciutadans de Cabrera de Mar, Cabrils, Premià de Dalt, Premià de Mar, Vilassar de Dalt i Vilassar de Mar quan hagin de demanar atenció mèdica domiciliària urgent en l’horari de vespres, nits, diumenges i festius, ja no caldrà que truquin al seu CAP de referència, en tindran prou trucant al telèfon 061 CatSalut Respon.
El Servei d'Atenció Primària inicia un procés de millora i col·laboració entre proveïdors de serveis sanitaris per a millorar la qualitat i l’efectivitat de l’atenció continuada dels equips d’atenció primària d'aquestes poblacions, entre les quals hi ha Premià de Dalt .
CatSalut ha afavorit que els equips que presten l’atenció continuada en aquests municipis disposin d’un Sistema d’Emissores que els connecta directament amb 061, des d’on els passaran els avisos de les demandes realitzades, prèviament valorades, cosa que permet millorar l’efectivitat de tots els recursos.
A partir d’aquesta data, dilluns 17 de febrer, el telèfon 061 CatSalut Respon gestiona de forma integral els recursos assistencials en l’horari d’atenció continuada. Els professionals sanitaris que atenen aquest servei valoren la situació i, segons la gravetat del cas, activen el recurs més adient: servei d’emergències mèdiques (SEM), visita mèdica a domicili, desplaçament a l’hospital més proper, visita mèdica al CAP o bé consells de salut per resoldre la consulta.
L’horari de l’atenció continuada continuarà sent el mateix:
De dilluns a divendres:
de 21 h a 8 h
Dissabtes:
de 17 h a 8 h
Diumenges i festius:
de 8 h a 8 h