A partir de dilluns 15 de juny, l'OAC atendrà presencialment amb cita prèvia
Above Content Body
Content Core
Dilluns 15 de juny de 2020 la realització de tràmits a l'Oficina d'Atenció a la Ciutadania recupera l'atenció personalitzada presencial a través de cita prèvia, per assegurar una ràpida atenció i garantir les mesures higièniques i de distanciament físic per evitar contagis. Tanmateix, es recomana i prioritza l’atenció telemàtica perquè podeu realitzar els tràmits i gestions més comuns amb l'Ajuntament de Premià de Dalt a través del portal de tràmits que trobareu al web municipal.
Les persones que no puguin fer tràmits telemàtics podran demanar cita prèvia a través d'aquest formulari o bé telefònicament al 93 693 15 15, indicant el dia i hora desitjats i el tràmit a fer. Després de la vostra petició, rebreu confirmació del dia i hora de la cita sol·licitada i llavors podreu dirigir-vos a l'OAC, situada a la planta baixa de l’Ajuntament de Premià de Dalt.
Horari d’atenció al públic
El nou horari d'atenció ciutadana a conseqüència de la pandèmia és de dilluns a divendres de 9.30 a 13.30 h i l’accés presencial es fa pel Mirador del Mediterrani, just al costat de l’entrada a la sala de plens.
Cita prèvia fent clic a la imatge
idCATmòbil, el certificat digital per a tothom
Si no disposeu de certificat digital, podeu obtenir gratuïtament l’idCATmòbil, ara també amb el passaport o TIE (Targeta D’identitat D’estranger) a part del DNI, i fer els tràmits electrònics que necessiteu.
És important recordar que heu d’accedir a les instal·lacions municipals amb mascareta. Abans d’entrar-hi, trobareu un dispensador de gel hidroalcohòlic perquè us renteu les mans.