Què és l'OAC?

Navigation Bar

Què és l'OAC?

L'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) ofereix tota la informació disponible sobre l'administració municipal i el municipi, així com la possibilitat de tramitar de manera integrada la majoria de les gestions municipals.

Above Content Body

Content Core

Aquest servei municipal és a la planta baixa de l'Ajuntament de Premià de Dalt i s'encarrega de tramitar un elevat nombre de serveis.

L'objectiu de centralitzar a l'entrada del consistori l'atenció al ciutadà, és evitar als veïns desplaçaments innecessaris pels diferents departaments de l'administració municipal. El personal de l'OAC fa d'intermediari entre aquestes àrees i la ciutadania.


Funcions de l'OAC

Entre les tasques més importants que desenvolupa l'oficina, hi ha la coordinació del registre d'entrada i sortida de documents i tot allò relatiu al padró municipal: altes i baixes, certificats d'empadronament, canvis de domicili... A banda, també és el departament que dóna informació i fa les  preinscripcions i matriculacions a les Escoles Bressol Municipals (Cristòfol Ferrer i Santa Anna), Escola Municipal de Música i Aula de Dansa.

L'alta o baixa en el Cens d'animals domèstics o la informació sobre les zones blanques (aparcament gratuït amb limitació horària a excepció de les persones residents) també en són tasques pròpies de l'OAC.

Alhora, és Punt d'Informació Cadastral on es poden obtenir certificacions gràfiques i descriptives de finques però no tramiten modificacions de cadastre.

El seu horari d'atenció al públic és de dilluns a divendres de 8.30 a 13.15 hores.

 

CITA PRÈVIA

Below Content Viewlet

Document Actions