Carta de serveis
Above Content Body
Content Core
Canals per accedir al servei:
Presencial:
Servei Municipal d'Ocupació
Telefònic:
93 693 15 90
Virtuals
Web: www.premiadedalt.cat
Adreça electrònica: prmd.ocupacio@premiadedalt.cat
Denominació de la unitat prestadora del servei:
Servei Municipal d'Ocupació
Regidora:
Ana M. Cuello
Coordinadora:
Virgínia Merlos
Tècnica d'Ocupació:
Dori Terré
Auxiliar administrativa:
Núria Casas
COMPROMISOS DE QUALITAT
Drets de les persones usuàries en relació al servei:
- Les persones que s'adrecin al Servei Municipal d'Ocupació i Promoció Econòmica de manera presencial, a través d'una cita prèvia rebran resposta a tota consulta en el 95% del casos, el 5% corresponent a la resta de consultes, es resoldran en un termini màxim de 3 dies.
- El Servei Municipal d'Ocupació garantirà en tots els casos la confidencialitat de les dades facilitades per les persones usuàries del servei.
- La informació serà accessible a trevé dels canals que què es disposa per a aquest servei.
- Informar de forma immediata sobre recursos formatius i ocupacionals del servei i de la ciutat.
- Donar resposta, en el termini de cinc dies, a les persones registrades com a interessades en una o més ofertes de treball o accions formatives, i que compleixin els requisits especificats en cada cas.
- Assessorar empreses en un termini no superior a cinc dies des de la recepció de la demanda.
- Presentar a les empreses de tres a cinc candidats/ates preseleccionats per a cada oferta de treball amb la intermediació del servei, en un termini inferior a cinc dies hàbils.
- Respondre les queixes i suggeriments en un termini inferior a quinze dies hàbils.
Formes de presentació de queixes i suggeriments:
Instància a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà
Seu-e
Per telèfon al 93 693 15 90
Indicadors per a l'avaluació de la qualitat i la satisfacció:
- Nombre de queixes ciutadanes que estan justificades en relació a al temps de resposta.
- Nombre de queixes que estan justificades en relació al tracte rebut pel personal d'atenció.
- Nombre de queixes que estan justificades en relació a una informació incorrecta.