Tràmits

Navigation Bar

Tràmits

L’ OAC neix com una unitat administrativa que assumeix les funcions d’informació administrativa i d’atenció ciutadana. En la seva seu s’ubica el Registre General. La seva missió és facilitar als veïns, empreses i visitants, la seva relació amb l’Ajuntament, atenent i orientant tant les seves demandes d’informació com de gestió a través del canal de la seva preferència: presencial, telemàtic i telefònicament.

Above Content Body

Content Core

Actualment, els tràmits amb les administracions es gestionen de forma electrònica a través del a Seu electrònica i la plataforma eTram, mitjançant un certificat digital que podeu obtenir també de forma electrònica o a través de l'OAC. Trobareu informació i accés a aquestes plataformes clicant al damunt de cadascuna de les imatges.

                                                                                                                 

De forma presencial, l'OAC ofereix la gestió dels tràmits següents:

  • Registre general d'entrada
  • lnformació i certificació cadastral
  • Recollida de mobles i trastos vells
  • Tramitació del certificat digital idCAT
  • Compulses de documents per tràmits administratius
  • Consulta de dades del cens electoral (prèvia processos electorals)
  • Lliurament de la Targeta de Resident de la zona blanca
  • Carnet jove i sènior de transport urbà C-14

 

Padró d'Habitants:

  • Alta i canvi de domicili
  • Renovació i confirmació
  • Modificació de dades personals
  • Justificants d'empadronament i de convivència

 

Us donem cita per:

  • DNle
  • lnscripcions a cursos i activitats culturals
  • lnscripcions a l'esplai juvenil del mes de juliol
  • Sol·licitud de llicències, informes i fiances urbanístiques
  • Sol·licitud de llicència de gual
  • Reserva d'estacionament o aparcament Al·legacions i recursos administratius a multes
  • Tall i ocupació de la via pública
  • Autoritzacions per crema de restes vegetals
  • Reclamacions al cens electoral
  • Certificat d'empadronament i convivència
  • Targeta d'aparcament pera persones amb discapacitat
  • Cens d'animals domèstics
  • Sol·licitud de llicencia de tinença i conducció d'animals potencialment perillosos
  • Peticions, queixes i propostes de millora
  • Comunicacions de tasques de voluntariat en equipaments municipals
  • Sol·licitud d'inscripció al registre municipal d'entitats
  • Sol·licitud de sales municipals
  • Subvencions municipals
  • Obertura, canvi de titularitat i baixa d'activitats
  • Participació comercial en fires
  • Participació en processos de selecció de personal
  • Presentació de pliques pera licitacions
  • Devolució de garanties de licitadors
  • Certificat de béns
  • Recollida de contenidors de recollida selectiva
  • Denúncia de disciplina urbanística
  • Denúncia per excés de soroll
  • Devolució de fiances d'obres
  • Comunicacions de primera ocupació
  • Certificats d'antiguitat i legalitat urbanística
  • Certificats de qualificació urbanística
  • Retirada de la via pública
  • Certificat de compatibilitat urbanística
  • Sol·licitud de subvencions
  • Denúncies per distribució de publicitat directa
  • Exercici del dret d'accés, cancel·lació, oposició i rectificació
  • Sol·licitud d'accés a la informació pública

 

 

Recomanacions per un servei més còmode


  • Pot estalviar-se desplaçaments innecessaris, si abans de venir a l’OAC, consulta el web municipal  o truca al 93.693.15.15
  • Utilitzi les primeres hores o la última del matí per acudir a l’OAC. Els majors temps d’espera es donen entre les 11 i les 13h.
  • Quan iniciï un tràmit, procuri aportar tota la documentació fotocopiada complerta i correcta.
  • No esperi fins l’últim moment per realitzar les seves gestions. Podria haver demores imprevistes.
  • A la part superior dreta d'aquesta pàgina trobareu els documents que heu de descarregar i emplenar per a realitzar cadascun dels tràmits a l'OAC.

Below Content Viewlet

Document Actions