Notícies

Navigation Bar

El Consell Comarcal crea un servei especial d'assessorament i suport als afectats per preferents i obligacions subordinades de Bankia

La data límit per demanar acollir-se a aquesta via acaba el 30 de juny de 2013

Above Content Body

Content Core

OCICEl Consell Comarcal ha explicat als alcaldes i alcaldeses del Maresme el dispositiu especial que ha organitzat per atendre els afectats per preferents i/o obligacions subordinades de Bankia (abans Caixa Laietana) que vulguin iniciar el procediment de l'arbitratge. La data límit per sol·licitar acollir-se a aquesta via finalitza el 30 de juny. Per tal d'ajudar i assessorar els afectats amb la tramitació, l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC) i les oficines municipals (OMIC) intensificaran l'atenció als afectats.

Les persones que necessitin assessorament es poden adreçar a les oficines municipals d'informació al consumidor (veieu les OMIC que hi ha al Maresme CLICANT AQUÍ) o a la comarcal, en el cas d'aquells ciutadans que viuen en un municipi que no disposi de servei d'atenció al consumidor.

Segons dades facilitades per Bankia a l'Agència Catalana de Consum els municipis maresmencs amb més persones afectades són Mataró (3.694), Argentona (366), Arenys de Mar (331), Canet de Mar (325), Vilassar de Dalt (286), Palafolls (259), Arenys de Munt (256) i Malgrat de Mar (201). A la resta de municipis, entre els quals hi ha Premià de Dalt, el nombre d'afectats és inferior a 200.

Tenint en compte la limitació temporal per acollir-se a l'arbitratge, l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor combinarà l'atenció personal amb sessions explicatives grupals. Les sessions col·lectives s'han programat per:

  • Dimarts: 4, 11, 18 i 25 de juny de 5 a 7 de la tarda a la Sala de Plens del Consell Comarcal
  • Dijous: 6, 13 i 20 de juny de 10 a 12 al Centre Cívic Cabot i Barba de Mataró (Plaça Miquel Biada)

Les persones interessades a rebre assessorament han de demanar cita prèvia omplenant el formulari que surt al web o per telèfon: 93 741 16 18 (OCIC) // 93 741 16 16 (Centraleta Consell Comarcal). En funció de la tipologia del seu cas, s'atendrà personal o es derivarà cap a una sessió grupal.

Podeu veure més informació, CLICANT AQUÍ

Below Content Viewlet

Document Actions