Notícies

Navigation Bar

El 14 de març, renovació del DNI a Premià de Dalt

La unitat mòbil de la Policia Nacional es desplaçarà de nou dilluns 14 de març a l'Ajuntament de Premià de Dalt per donar el servei de renovació del DNI.

Above Content Body

Content Core

Tota persona interessada a fer aquest tràmit ha de demanar hora prèviament a l'Oficina d'Atenció al Ciutadà ja sigui per telèfon al 93 693 15 15 o bé per instància sol·licitant-ho per escrit.

Cal recordar que aquest servei va destinat prioritàriament, a la gent gran (majors de 65 anys) i a persones amb diversitat funcional (grau discapacitat =>33%).

L'expedició de DNI es farà dilluns 14 de març de 2022, a la Sala de Plens de l'Ajuntament (plaça de la Fàbrica, 1). 

La persona titular del DNI haurà de comparèixer obligatòriament per realitzar el tràmit dos cops, el primer dia per a aportar la documentació (14 de març) i el segon per a la recollida del nou document (divendres 18 de març de 2022, de 9 a 12.30 h). 

Requisits i documentació necessària
  • Per fer el DNI la primera vegada: Partida literal de naixement del Registre Civil, Certificat d'empadronament (volant), 1 fotografia tipus carnet i l'acompanyament del pare/mare del menor amb els corresponents DNI actualitzats.
  • En cas de pèrdua o robatori: 1 fotografia tipus carnet.
  • Per renovació al mateix domicili: 1 fotografia, el document caducat.
  • Per renovació per canvi de domicili: Volant d'empadronament i 1 fotografia.

L’expedició de passaports només es fa a les comissaries de la Policia Nacional i cal demanar cita prèvia:

  1. Per telèfon trucant al 060
  2. Per Internet al web oficial citapreviadni.es

 

Below Content Viewlet

Document Actions