Inici > Ārea serveis personals > Transparčncia i Govern Obert > Carta de Serveis de l'Oficina Municipal d'Informaciķ al Consumidor (OMIC)
CARTA DE SERVEIS DE L'OFICINA MUNICIPAL D'INFORMACIĶ AL CONSUMIDOR (OMIC)

CONSUMIDORS

Els serveis que ofereix l´Oficina Municipal d´Informaciķ al Consumidor sķn: LOGOTIP

  • Orientar sobre les consultes i les reclamacions del consumidor en el supōsit  que no es respectin els seus drets i sobre les vies establertes per resoldre el seu conflicte. 
  • Els comerįos i serveis també poden demanar assessorament a l'OMIC, en el cas de dubtes, legislaciķ o normatives; i de cara a donar un millor servei al consumidor.
  • Rebre denuncies i reclamacions dels consumidors per remetre-les a les empreses reclamades i si cal, a les entitats o els organismes corresponents.
  • Colˇlaborar amb la Junta Arbitral de Consum
  • Fomentar l´educaciķ i la formaciķ dels consumidors en temes de consum mitjanįant la realitzaciķ de campanyes informatives.

Canals per accedir al servei:

Presencial:
Oficina Municipal d´Informaciķ al Consumidor. Plaįa del Milˇlenari, 5. Premiā de Dalt.

Telefōnic:
93 693 15 90

Virtuals:
Web
Adreįa electrōnica

Denominaciķ de la unitat prestadora del servei i persona responsable:
Servei Municipal d´Ocupaciķ i Promociķ Econōmica

Tčcnica del Servei:
Virgínia Merlos

QualitatCOMPROMISOS DE QUALITAT

Drets de les persones usuāries en relaciķ al servei:

  1. Les persones  que tinguin hora concertada amb el personal de l´OMIC rebran una primera resposta si es tracta de consultes. Pel que fa a les reclamacions formals, la resposta es donarā un cop l´empresa reclamada respongui o en el termini māxim de 45 dies.
  2. Les persones que s´adrecin a l´OMIC rebran un tracte discret i respectuķs per part del personal de l´oficina.
  3. El personal de l´OMIC agilitzarā els trāmits dels procediments relatius  al seu āmbit d´actuaciķ.

Formes de presentaciķ de queixes i suggeriments:
Instāncia a l´Oficina d´Atenciķ al Ciutadā
Correu electrōnic
Per telčfon al 93 693 15 90

Indicadors per a l´avaluaciķ de la qualitat i la satisfacciķ:

  • Nombre de queixes ciutadanes que estan justificades en relaciķ a  al temps de resposta.
  • Nombre de queixes que estan justificades en relaciķ al tracte rebut pel personal d´atenciķ.
 

OFICINES

OAC
Plaįa de la Fābrica, 1
Tel: 93 693 15 15
oac@premiadedalt.cat

Policia Local
Plaįa de la Vila, 1
Tel: 93 693 15 00
policia@premiadedalt.cat
Ocupaciķ i Promociķ Econōmica
Plaįa del Mil.lenari, 5
Tel: 93 693 15 90
ocupacio@premiadedalt.cat
Serveis Socials
Plaįa del Mil.lenari, 6
Tel: 93 693 15 91
serveissocials@premiadedalt.cat