Inici > Ārea serveis personals > Transparčncia i Govern Obert > Carta de Serveis de l'Oficina d'Atenciķ Ciutadana
CARTA DE SERVEIS DE L'OFICINA D'ATENCIĶ CIUTADANA

OACOficina d´Atenciķ Ciutadana (OAC)Tauler d'anuncis

Descripciķ del servei que es presta

L´Oficina d´Atenciķ Ciutadana (OAC) proporciona in formaciķ relacionada amb trāmits, ja siguin municipals o d´altres administracions, així com sobre serveis i equipaments propis i  esdeveniments de l´agenda municipal.  Alhora, és també un punt  d´accés a la gestiķ de trāmits municipals.  

A qui s'adreįa?

A la ciutadania de Premiā de Dalt o qualsevol persona que s´hi adreci.

Canals per accedir al servei

  • Presencial: Oficina d´Atenciķ al Ciutadā. Plaįa de la Fābrica, 1. Premiā de Dalt.
  • Telefōnic: 936 931 515
  • Virtuals: WEB
  • Correu electrōnic

Denominaciķ de la unitat prestadora del servei i persones responsables

  • Servei d´Atenciķ al Ciutadā
  • Esther Āvila i Abad

qualitat

COMPROMISOS DE QUALITAT
Drets concrets de les persones usuāries en relaciķ al servei:

  1. Les persones que s´adrecin presencialment a l´Oficina d´Atenciķ al Ciutadā per a formular una consulta o efectuar un trāmit, seran ateses d´acord amb la disponibilitat dels gestors, sense necessitat de sol•licitar cita prčvia. Si així es desitja, també es podrā accedir a l´Oficina d´Atenciķ al Ciutadā amb concertaciķ de cita prčvia.
  2. L´atenciķ telefōnica atendrā el 100 % de les trucades que entrin per l´extensiķ número 1 amb un māxim d´espera de 40 segons.
  3. Les comunicacions adreįades a l´Oficina d´Atenciķ al Ciutadā a través de la bústia ciutadana tindran una resposta en un termini māxim d´un dia hābil laborable.
  4. Les persones que s´adrecin a l´Oficina d´Atenciķ al Ciutadā rebran un tracte amable per part del personal d´atenciķ ciutadana.
  5. L´atenciķ es farā en catalā en primera instāncia, o en castellā si aquest és el desig exprés de la persona usuāria, i es proporcionarā emprant un llenguatge entenedor i proper a la ciutadania.
  6. La ciutadania podrā dirigir-se a la persona responsable de l´Oficina d´Atenciķ al Ciutadā sempre que així se solˇliciti.

Formes de presentaciķ de queixes i suggeriments

  • Instāncia al registre municipal.
  • Correu electrōnic  (només trāmits simples com consulta de documentaciķ a presentar per fer un trāmit, consulta horaris escoles, festius oficials...)
  • Trucada telefōnica al 936 931 515
  • Apartat de "trāmits" al web municipal  (amb certificat digital)

Indicadors per a l´avaluaciķ de la qualitat i la satisfacciķ

  1. Temps d´espera per a l´atenciķ a les taules (gestor de torns). 
  2. Temps d´espera al telčfon.
  3. % de respostes de l´enquesta de satisfacciķ de l´Oficina d´Atenciķ Ciutadana que valoren que el temps d´espera abans de ser atčs ha estat adequat.  
  4. Nombre de queixes ciutadanes que estan justificades en relaciķ al temps d´espera.
  5. Nombre de dies de resposta a les comunicacions formulades per correu electrōnic.
  6. Data d´actualitzaciķ de la informaciķ (en reunions de coordinaciķ internes dels diferents serveis).
  7. Nombre de queixes ciutadanes que estan justificades en relaciķ a una informaciķ incorrecta.  
  8. % de respostes de l´enquesta de satisfacciķ de l´Oficina d´Atenciķ Ciutadana (Taula d´atenciķ) que valoren que els coneixements del personal municipal que l´ha atčs Sí sķn adequats a les seves consultes.
  9. Nombre de queixes ciutadanes que estan justificades en relaciķ a la manca d´accessibilitat a la informaciķ per algun dels canals establerts (presencial, telefōnica, web).
  10. Nombre de queixes ciutadanes que estan justificades per no ser atčs en la llengua desitjada (catalā / castellā)

informaciķHORARIS D'ATENCIĶ AL PÚBLIC

Presencialment
Oficina d´Atenciķ al Ciutadā
Plaįa de la Fābrica, 1. Premiā de Dalt.
De dilluns a divendres de 8 a 14 hores i els dilluns i dimecres de 2/4 de 5 a 2/4 de 7.
Horari d´estiu (del 15 de juny al 15 de setembre): de dilluns a divendres de 8 a 14 hores.

Telefōnicament
Tel. 936 931 515 (centraleta per a informaciķ general i derivaciķ de trucades a altres serveis).
De dilluns a divendres de 8 a 14 hores i els dilluns i dimecres de 2/4 de 5 a 2/4 de 7 de la tarda.
Horari d´estiu (del 15 de juny al 15 de setembre): de dilluns a divendres de 8 a 14 hores.

Altres dades d´interčs sobre els serveis prestats, com pot ser referčncia a la normativa aplicable
Llei 30/92, de procediment administratiu.
Llei orgānica 15/1999, de protecciķ de dades de carācter personal.

 

OFICINES

OAC
Plaįa de la Fābrica, 1
Tel: 93 693 15 15
oac@premiadedalt.cat

Policia Local
Plaįa de la Vila, 1
Tel: 93 693 15 00
policia@premiadedalt.cat
Ocupaciķ i Promociķ Econōmica
Plaįa del Mil.lenari, 5
Tel: 93 693 15 90
ocupacio@premiadedalt.cat
Serveis Socials
Plaįa del Mil.lenari, 6
Tel: 93 693 15 91
serveissocials@premiadedalt.cat